קידום אתרים
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט
קורס קידום אתרים
בניית אתרים
אודות
צור קשר

 

פרסום באינטרנט - כאן ועכשיו

 

פרסום באינטרנט הוא הערוץ הפרסומי החזק ביותר ולכן אם אין לכם עדיין ערוץ פרסום באינטרנט - זה בדיוק הזמן ללמוד על היתרונות (יתרונותץ אינסופיים) על העלויות (מהעלויות הנמוכות ביותר ביחס לכל המדיות הפירסומיות המתחרות) ועל הפשטות של ניהול פרסום באינטרנט - כל ילד בן שבע-עשרה כבר הבין מזמן איך מפרסמים באינטרנט. אז אם גם אתם מוכנים להתחיל מקסם את הרווחים מהעסק ולפתוח את הראש להזדמנויות עסקיות חדשות - קדימה!

 

פרסום באינטרנט - מודל קל, מהיר, זול ויעיל ביותר להעברת מסרים:

כשכל העולם ואישתו יושבים מול האינטרנט, מה הפלא שקמפיין פרסום באינטרנט הוא כל כך אפקטיבי? ללא מודל של לקיחת סיכון עם רייטינג (כמה יראו את הפרסום? כמה יגיבו לה? מתי ניתן יהיה להבחין בתוצאות?) פרסום באינטרנט הוא פרסום מהיר, יעיל ואפקטיבי והכי חשוב, אתם מקבלים את כל זה תמורת מחיר זעום עבור שטחי פרסום ביחס לכל המדיות הפרסומיות האחרות. פרסום באינטרנט מאפשר לכך לחלק את הקמפיין לאוכלוסיית כלומר לקהלי יעד, מה שלא ניתן לעשות במקרים של שלטי חוצות, ג'ינגל רדיו ופרסומות בעיתונים ובטלויזיה. שם יש פרסומת אחת. פרסום באינטרנט מאפשר לכם להעלות אינסוף פרסומות, כל אחת מותאמת לקהל שונה כך שבסופו של דבר אתם יכולים להגיע, באמצעות פרסום באינטרנט, לקהל רחב של גולשים בור זמנית.


פרסום באינטרנט - מודל צודק והגיוני ביותר של תשלום עבור פרסום:

פרסום באינטרנט כפי שצויין הוא מראש מודל זול יותר לפרסום מבחינת עלות שטחי הפרסום כמו כן, פרסום באינטרנט הוא יותר פשוט ויותר זול מבחינת הפקת החומר עצמו. קל יותר, מהיר יותר והרבה יותר זול להפיק באנר קטן מאשר שלט חוצות ענק או פירסומת טלויזיה של חצי דקה. לכן, כאשר מדובר על פרסום באינטרנט, מראש מדובר על עלויות נמוכות בהרבה וכמובן - הישגים מרשימים בהרבה. אך לא זאת בלבד, כאשר מדובר על פרסום באינטרנט, המודל עצמו הוא מודל הגיוני וצודק: התשלום על שטח פרסום הוא על פי גודל הבאנר ומיקומו באתר אך בעיקר ביחס לגולשי האתר כלומר - אם באתר נתון גולשים 20.000 גולשים ביום - אתם תשלמו בעבור החשיפה הזו כך שיהיה הבדל בין אתר של 10.000 גולשים לאתר של 16.000 גולשים. כמו כן, פרסום באינטרנט הוא גם פרסום המתבצע בעיקרו על המודל של תשלום רק עבור תוצאות משמע מודך PPC כלומר תשלום עבור הקלקה. הקמפיין עומד באתר ורק כאשר גולשים מקליקים עליו - בעל הבאנר (המפרסם) משלם לבעל האתר. כךשאתם משלמים רק עבור תוצאות מוכחות.לא הקליקו - לא שילמת. הקליקו - אתם תשלמו אבל תרוויחו כי גולשים אכן התעניינו בכם.


פרסום באינטרנט - במגמת עליה מתמדת:

כל הנתונים מצביעים על מגמה אחת והיא מגמה של התחזקות התחום של פרסום באינטרנט. יותר ויותר חברות מסחריות מבינות את הפוטנציאל ופונות לעבוד בערוץ זה מה שמחזק את מודל האינטרנט כלכלית ומאפשר לאתרים לגדול ולשגשג ולכן - מגדיל את אחוזי הרווח מפרסום באינטרנט.